loading...
بست اسکین
َََAdmin بازدید : 246 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

 

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

.برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

َََAdmin بازدید : 261 دوشنبه 19 دی 1390 نظرات (1)

نرم افزارهای متعددی برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت ساخته و عرضه شده اند که بدون شک cFosSpeed یکی از بهترین آن ها می باشد . این نرم افزار با بهینه سازی تنظیمات ویندوز باعث می شود تا با حداکثر سرعت داده ها در بین کامپیوتر شما و شبکه ی اینترنت رد و بدل شوند . این افزایش سرعت با توجه به نوع اتصال شما مانند دیال آپ ، ADSL ، مودم DSL ، جی پی آر اس و غیره متغیر است ولی در تمام حالت برنامه حداقل پینگ را برای شما بدست می اورد . پشتیبانی از اتصالات جدید و مختلف مانند DSL, cable, ISDN, UMTS و … از ویژگی مهم این نرم افزار است . قابلیت تجزیه و تحلیل ترافیک مصرفی ، محدود سازی پهنای باند ، داشتن فایروال ، شخیص خودکار روتر ، بهینه سازی اتصالات Dial-Up ، پشتیبانی از مودم های سیار و … از سایر قابلیت های این نرم افزار مفید و کاربردی هستند که در ادامه ی مطلب به طور رایگان از سایت صدف دانود قابل دریافت می باشد .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . .

َََAdmin بازدید : 223 یکشنبه 18 دی 1390 نظرات (0)

 

کاربرانی که به صورت معمول هم با اینترنت سروکار دارند معمولا حداقل یک پست الکترونیکی شخصی برای خود ساخته اند تا برای ارتباطات راحت تر از آن بهره بگیرند. سرویس جیمیل که چند سالی است ارائه شده توانسته در همین مدت هم جز محبوب ترین سرویس های پست الکترونیکی باشد ؛ چک کردن پست الکترونیکی کار فوق العاده ساده ای اما زمانی که پست الکترونیکی زیاد درگیر می شود و دائما ایمیل های جدید ارسال و دریافت می گردد کار کمی دشوار می شود و نمی توان در لحظه دریافت ایمیل را چک کرد. Gmail Notifier Pro یک نرم افزار فوق العاده ساده اما در عین حال بسیار کارآمد است که به واسطه آن کار می تواند با تعریف اکانت خود که در سرویس جیمیل ساخته است با فاصله های 1 دقیقه ای ایمیل خود را چک کند. به این ترتیب کمترین زمان لازم است تا کاربر متوجه شود که ایمیل جدیدی دریافت کرده است.
نکته بسیار حیاتی در مورد این ابزار سازگاری با دیگر امکاناتی است که گوگل ارائه می دهد ؛ Google News ، Google Calendar ، RSS ها ، و Google Reader از دیگر اکانت هایی هستند که می توان با تعریف آن ها در Gmail Notifier Pro اخبار و پیام های جدید را دریافت کرد. نکته مهم دیگر هم امکان تعریف چند اکانت همزمان است ؛ یعنی می توان برای مثال دو ایمیل متفاوت تعریف کرد که در صورت دریافت خبر جدید به صورت جداگانه نمایش داده خواهند شد. کار کردن با این ابزار بسیار ساده است ؛ پس از نصب و اضافه کردن اکانت زمانی که ایمیلی دریافت می شود در Taskbar منویی ظاهر می شود که بخشی از ایمیل و سرتیتر آن را نشان خواهد داد. تمامی تنظیمات از جمله تم ها ، زمان چک کردن برای ایمیل های جدید ، کانکشن ، زمان بندی عملکردها ، هماهنگی با مرورگرها و گزینه های دیگر با اختیار کاربر ویرایش و ذخیره می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier Pro :- چک کردن لحظه به لحظه ایمیل
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- نمایش ایمیل ها در پنجره ای کوچک کنار ساعت ویندوز
- هشدار دریافت ایمیل به همراه یک زنگ قابل تنظیم
- هماهنگی با دیگر سرویس های گوگل
- امکان تعریف چند اکانت به صورت مجزا از سرویس های مختلف
- امکان تنظیم پوسته نرم افزار
- قابلیت هماهنگی با مرورگر دلخواه
- تنظیم کانکشن نرم افزار
- حجم بسیار مناسب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

.جهت داونلود این نرم افزار  لطفا بر ادامه مطلب بروید

َََAdmin بازدید : 239 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

 

Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

.جهت داونلود این نرم افزار  لطفا بر ادامه مطلب بروید

بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.
َََAdmin بازدید : 175 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)

دانلود Adobe Flash Player 10.2.152.14 Final برای فایرفاکس و اکسپلورر، اپرا، نت اسکیپ و سفری » با استفاده از این برنامه می توانید صفحات اینترنتی که دارای کلیپ های فلش هستند را ببینید. در واقع این برنامه پلاگین لازم را به مرورگر شما اضافه می کند.

شما می توانید این برنامه به جای دانلود از اینترنت و از طریق مرورگر از سرور قدرتمند پی سی ول دریافت کنید تا در هر بار نصب ویندوز نیاز به نصب این برنامه نداشته باشید.


%دانلود Adobe Flash Player 10.2.152.14 Final برای فایرفاکس و اکسپلورر


برای داونلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید


به دلیل ایجاد محدودیت از طرف شرکت Adobe جهت دریافت این پلاگین ضروری برای IP های ایرانی، پی سی ول جدیدترین نسخه آن را در اختیار شما قرار می دهد.

این نسخه برای نصب روی مرورگرهای Internet Explorer و Firefox و Opera و Netscape و Safari می باشد.

َََAdmin بازدید : 144 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (1)


دانلود مسنجر محبوب دنیا  Yahoo! Messenger 10.0.0.1270 Final » میشه گفت یکی از پر کاربردترین ابزار

اینترنت یاهو مسنجر هست و در بین کلیه افراد جایگاه مهمی را دارا هست حال آخرین نسخه این مسنجر محبوب از پی سی ول برای دانلود قرار داده شده است

%دانلود Yahoo! Messenger 10.0.0.1270 Final


برای داونلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Yahoo! Messenger 10.0.0.1270 Final:
- امکان نمایش به روزرسانی های Addlist ها
- کیفیت بالا در نمایش و ارتباط ویدئویی
- وجود تغییرات در واسط کاربری نرم افزار در نسخه 10
- اشتراک گداری ویدیو در داخل پنجره چت از سایتهای محبوب به اشتراک گذاری ویدیو
- نحوه جدید قرار گرفتن Statue ها و امکان استفاده از شکلک ها در قسمت Status
- اسکن خودکار فایلهای انتقالی با آنتی ویروس قدرتمند نورتون
- نمایش عکس‌های Flicker را به صورت یک اسلاید شو
- رایج بودن این پیام رسان در دنیای مجازی اینترنت
- پلاگین ها جدید نطیر نمایش دمای هوای منطقه انتخابی ، رادیو و …
- شکلک های زیبا
- به اشتراک گذاری تصاویر
- به اشتراک گذاری ویدئو ها
- ارسال فایل از طریق مسنجر
- ارتباط از طریق چت صوتی
- ارسال پیام کوتاه به تلفن همراه
- دسترسی آسان تر به پست الکترونیکی
- ایجاد کنفرانس و چت هم زمان میان چندین نفر
- سازگاری با MSN Messenger و Google Talk
- پوسته های جدید
- ارسال SMS ‌به تلفن‌های موبایل دوستان
- ارسال و انتقال فایل تا 2 گیگا بایت
- دسترسی آسان تر به Yahoo Profile
- دیدن وب کم و به اشتراک گذاری وب خود
- قابلیت ذخیره اطلاعات و چت های انجام شده
- نمایش زیباتر Statue ها
- زیباتر شدن گرافیک نرم افزار و Add List ها
- تماس از طریق مسنجر و تلفن
- قابلیت جداسازی Add List ها به صورت دلخواه
- امنیت بالا در ارتباط و ارسال و دریافت فایل ها
- محیط کاربری بسیار جذاب
- سرعت بالا در برقراری ارتباط
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و …


لینک باکس

درباره ما
بست اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های بست اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده کنید و جواب مسائل و مشکلات خود را در زمینه ی وبلاگ نویسی بیابید امید وارم از قالب های که در این وبلاگ قرار میدهیم خوشتون بیاد موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 1,537
  • بازدید سال : 18,184
  • بازدید کلی : 284,884
  • Quick Downloads

     

    IMTOO Audio Encoder 

    WINRAR Portable 

     

    JET Audio  

     

    Yahoo Messenger 10  

     

    Internet Download Manager

             

    KM Player 

                                     

     Mozilla Fire Fox