loading...
بست اسکین
َََAdmin بازدید : 513 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (8)

امروزه یکی از بهترین روشهای افزایش آمار بازدیدکنندگان یک وب سایت استفاده از سیستم های تبادل لینک و تبادل بنر می باشد ، وب بیست اسکین با ارائه این سیستم به شما امکان قرار دادن بنر با سایزهای استاندارد 468x60  به راحتی می دهد .

 nskin.ir

در سیستم فوق به ازای هر کلیک که بر روی بنرها در سایت شما می گردد ، یک بازدیدکننده از سایر سایتها به سایت شما ارسال خواهد شد .

برای استفاده از سیستم تنها کافیست بنر و آدرس وبلاگ یا سایت خود را به سیستم اضافه نمایید و سپس کد سیستم تبادل را در قالب وبسایت خود بگذارید .

.جهت دریافت کد بنر ما  لطفا بر ادامه مطلب بروید

َََAdmin بازدید : 293 شنبه 26 فروردین 1391 نظرات (0)

Focus Photoeditor یک ویرایشگر فوق العاده حرفه ای برای تصاویر به شمار می رود. ابزاری بسیار کامل که در عین سبک بودن قابلیت های بسیار جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار که از محیط کاربری کاملا متفاوتی نسبت به نرم افزارهای دیگر بهره می برد امکاناتی نظیر ویرایش حرفه ای تصاویر با دارا بودن امکاناتی کامل را به کاربر هدیه می دهد.Focus Photoeditor نه تنها یک ویرایشگر تصویر است بلکه قدرت مرور و مدیریت تصاویر را هم داشته و می تواند به سادگی مدیریتی کامل را بروی عکس ها انجام دهد. یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار امکان ساخت آلبوم های تصاویر برای صفحات وب است که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد و البته بسیاری از شرکت های نرم افزاری در این زمینه فعالیت می کنندhttp://rozup.ir/up/bestskin/Pictures/Focus_Photoeditor.jpg.

َََAdmin بازدید : 550 پنجشنبه 27 بهمن 1390 نظرات (0)

  سلام دوستان عزیز امروز یک ابزار جدید را برای شما گذاشتیم امید وارم که مورد توجه شما قرار گیرد

 

برای نظر دادن لطفا به ادامه مطلب بروید       

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

َََAdmin بازدید : 1375 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (0)

سلام قالب موزیک باران ترجمه شد این آخرین قالبی هست که برای طرفداران موزیک طراحی کردم

از امکانات جدید قالب ابزار اشتراک گذاری پیشرفته مطالب در سایتهای اجتماعی هست که طرفدار زیادی داره

قالب از سایت
www.musicbaran.org
ترجمه شده است

سازگاری با فایرفاکس اوپرا و گوگل کروم

:برای دریافت کد قالب به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

َََAdmin بازدید : 969 جمعه 21 بهمن 1390 نظرات (1)

سلام دوستان عزیز این بار نظر به سعی و کوشش تمام کاربران سایت ما توانستیم که کد های

جدید HTML را از سایت های مختلف و مشهور جهان گرد آوری نموده و آن ها را به زبان شیرین

ترجمه نماییم و این کد ها تازه ساخته شده اند و کد هایی بسیار مفید می باشند  

                       

بقیه در ادامه مطلب!!

 

َََAdmin بازدید : 438 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

 

 

جا داره در همین پست از بازدیدکنندگان محترم سورس باران جهت تاخیر در گذاشتن مطالب عذرخواهی کنیم چون بدلیل امتحانات واقعا وقت نکردیم مطلبی بذاریم.ولی در این پست مجموعه بسیار عظیمی از ۲۵۰۰ سورس و پروژه ویژوال بیسیک که بصورت اختصاصی فقط برای بازدیدکنندگان محترم سورس باران جهت دانلود گذاشته ایم.این سورس ها در زمینه های مختلفی هستند که عبارتند از :

کتیوایکس ها،ایگاه داده و دیتابیس ها،تاریخ و زمان و برنامه های ریاضی و محاسباتی،کار با فایل ها و پوشه ها،فرم ها و کنترل های روی فرمها،کار با توابع API،کار با رشته ها،امنیتی،آنتی ویروس،ویروس،تروجان،KeyLogger،گرافیکی،رنگ ها،کار با عکس و آیکن،کار با رجیستری ویندوز،کار با فایل های مجموعه آفیس،اینترنت و شبکه،بازی های چند رسانه ای،لیست ها و رشته ها،وب و اینترنت،انجام عملیات مختلف روی ویندوز و سورس برنامه های متفرقه می باشد.

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

َََAdmin بازدید : 228 پنجشنبه 06 بهمن 1390 نظرات (0)

 

 

AIDA64 Extreme Edition

   نام نرم افزاری است قدرتمند در زمینه تست سیستم عامل و سخت افزار که به وسیله ی آن میتوانید با به دست آوردن اطلاعات مفید و لازم عیب سیستم خانگی خود را یافته و آن را برطرف نمایید .

..برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

َََAdmin بازدید : 122 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

grafik1 300x263 قالب سئو شده گرافیک

.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

این بار با قالبی شیک در خدمت شما هستیم این قالب بسیار شیک و کاملاً سئو شده می باشید  فقط قسمت هایی که در کد به صورت زبان فارسی گذاشته شده مثل “آدرس لوگو” باید در آن قسمت ها آدرس لوگوی خود را قرار دهید.

اگر از سیستم های دیگر وبلاگ دهی استفاده می کنید می توانید قالب مربوط به سیستم خود را از سایت طراح دریافت کنید

َََAdmin بازدید : 44929 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

این بار با قالبی شیک در خدمت شما هستیم این قالب بسیار شیک و کاملاً سئو شده می باشید  فقط قسمت هایی که در کد به صورت زبان فارسی گذاشته شده مثل “آدرس لوگو” باید در آن قسمت ها آدرس لوگوی خود را قرار دهید.

اگر از سیستم های دیگر وبلاگ دهی استفاده می کنید می توانید قالب مربوط به سیستم خود را از سایت طراح دریافت کنید

 

Bestskin

.برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

َََAdmin بازدید : 246 شنبه 24 دی 1390 نظرات (0)

 

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است .

.برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

َََAdmin بازدید : 260 دوشنبه 19 دی 1390 نظرات (1)

نرم افزارهای متعددی برای بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت ساخته و عرضه شده اند که بدون شک cFosSpeed یکی از بهترین آن ها می باشد . این نرم افزار با بهینه سازی تنظیمات ویندوز باعث می شود تا با حداکثر سرعت داده ها در بین کامپیوتر شما و شبکه ی اینترنت رد و بدل شوند . این افزایش سرعت با توجه به نوع اتصال شما مانند دیال آپ ، ADSL ، مودم DSL ، جی پی آر اس و غیره متغیر است ولی در تمام حالت برنامه حداقل پینگ را برای شما بدست می اورد . پشتیبانی از اتصالات جدید و مختلف مانند DSL, cable, ISDN, UMTS و … از ویژگی مهم این نرم افزار است . قابلیت تجزیه و تحلیل ترافیک مصرفی ، محدود سازی پهنای باند ، داشتن فایروال ، شخیص خودکار روتر ، بهینه سازی اتصالات Dial-Up ، پشتیبانی از مودم های سیار و … از سایر قابلیت های این نرم افزار مفید و کاربردی هستند که در ادامه ی مطلب به طور رایگان از سایت صدف دانود قابل دریافت می باشد .

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید . . .

َََAdmin بازدید : 274 دوشنبه 19 دی 1390 نظرات (0)

 

 

 

.جهت داونلود این نرم افزار  لطفا بر ادامه مطلب بروید

بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

با نگاهی اجمالی به صفحات وب و خصوصاً تبلیغات موجود در این صفحات و افکت های زیبای موجود در کلمات و تصاویر بکار رفته که اکثر آن افکت ها توسط SwishMax تولید شده به جایگاه امروزی این نرم افزار بیشتر پی می بریم در حالی که این یکی از ده ها امکان موجود در این نرم افزار قدرتمند می باشد. نرم افزار سوییش مکس، نرم افزاری است که بیشتر به خاطر افکت های بسیار زیاد آن محبوبیت روزافزونی پیدا کرده و این افکت ها به راحتی بر روی کلیه تصاویر و متون اعمال می شود و از آن در ساخت انیمیشن ها و بنر های تبلیغاتی استفاده می کنند و از دیگر ویژگی های آن ساخت انیمیشن ها و قابلیت کد نویسی در این نرم افزار در جهت ساخت وب سایت هایی پویا بوسیله این نرم افزار می باشد از دیگر موارد کاربرد می توان به تولید برنامه های مالتی مدیا اشاره نمود.

برای دانلود و توضیحات تکمیلی ادامه مطلب مراجعه نمایید . . .

قابلیت های کلیدی نرم افزار SWiSH Max:
- قابلیت افکت گذاری بر روی متون و تصاویر به صورت آماده
- دارای قالب های پروژه
- دارای ابزار ترسیم
- بیش از هزاران افکت مختلف و زیبا جهت متون و تصاویر
- محیط کاربری بسیار ساده و آسان
- ساخت فایل های بسیار زیبای فلش در کمترین زمان ممکن
- تولید فایل های فلش فشرده و با حجم کم با فرمت swf
- محیط برنامه نویسی حرفه ای و قابل پشتیبانی و قابل ویرایش
- قابلیت کدنویسی بسیار ساده و بیش از هزارن کد آماده
- ابزار طراحی shape های آماده ای نظیر Stars, Arrows, Polygons, Cubes, Buttons و …
- قابلیت بارگذاری تصاویر و متون پویا از طرف سرور
- امکان ارسال اطلاعات ورودی از طریق Text input به سرور های تحت وب
- ابزار Guide و Alignment جهت چیدمان عناصر در محیط طراحی
- الگوریتم جدید فشرده سازی جهت کاهش حجم فایل های swf خروجی
- قابلیت افزودن فایل های صوتی MP3 و Wav و …
- قابلیت انتقال اشکال
- دارای افکت های Filter و Blend
- گردش کار بهبود یافته
- و …

راهنمای نصب
۱- نرم افزار را نصب کنید.
۲- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.
۳- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)
۴- نرم افزار را اجرا کنید.

َََAdmin بازدید : 213 دوشنبه 19 دی 1390 نظرات (0)
                                                                                                                                                                                                                     
.جهت داونلود این نرم افزار  لطفا بر ادامه مطلب بروید
قابلیت های کلیدی نرم افزار AVS Image Converter v2.1.1.168:
- پشتیبانی از فرمت های رایج تصويري

- امکان تبدیل همزمان چندین فایل به يكديگر
- سرعت بسیار بالا در تبدیل فرمتهاي تصاوير به يكديگر
- پشتیبانی از تصاویر متحرک برای تبدیل
- عدم افت کیفیت در هنگام تبدیل
- قابليت تغيير دادن اندازه تصاوير بدون افت كيفيت
- اضافه کردن افکت های زیبا و متنوع به تصاویر
- قابليت امكان اضافه كردن واترمارك به تصاوير
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
َََAdmin بازدید : 120 دوشنبه 19 دی 1390 نظرات (0)
n9h18pohyq76m3jh97.jpg

اغلب کاربران کامپیوتر گاهاً نیاز به اعمال تغییرات به روی تصاویر موجود در گالری های شخصی خود را داشته و اکثرا به دنبال نرم افزار هایی با محیط کاربری بسیار ساده بوده تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کوچکترین درد سری تغییرات دلخواه خود را به روی تصاویر اعمال نمایند. نرم افزار XnView  نرم افزاری برای مشاهده و تبدیل فرمت های مختلف فایل های گرافیکی است که این نرم افزار از بیش از 400 فرمت گرافیکی پشتیبانی نموده و به راحتی قادر به مرور کلیه فایل های تصویری و نیز صوتی موجود در هر نقطه از کامیوتر می باشد. این نرم افزار به غیر از ویندوز نسخه هایی جهت MacOS X, Linux x86, Linux ppc, FreeBSD x86, OpenBSD x86, NetBSD x86, Solaris sparc, Solaris x86 و ... نیز دارد. XnView دارای امکانات مختلفی چون تغییر سایز تصاویر، كنترل رنگ بندی و نور، تغییر تعداد رنگ های یك عكس، قابلیت به كار بردن فیلتر های مختلف همراه با افكت های تصویری جالب، تبدیل دسته جمعی تصاویر، عكس گرفتن از محیط كار سیستم عامل و ... می باشد.

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار XnView v1.98.4 Full:
- پشتیبانی از ۴۰۰ فرمت ورودی تصویری
- قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز و لینوکس
- امکان گرفتن خروجی با بیش از ۵۰ نوع فرمت مختلف
- دارای ویرایش گر IPTC
- ایجاد و ویرایش اطلاعات EXIF تصویری
- تغییر اندازه، زاویه و برش تصاویر
- امکان تغییر کنتراست تصاویر
- ایجاد بیش از ۲۰ نوع افکت تصویری
- ویرایش بخشی از رنگ های موجود در تصویر
- پشتیبانی از ۴۴ زبان زنده دنیا
- پشتیبانی از انواع پرینتر ها (Print support -Windows only)
- پشتیبانی از قابلیت درگ و دراپ ویندوز (Drag & Drop support -Windows only)
- بکارگیری چندین فیلتر بسیار زیبا
- پشتیبانی از TWAIN & WIA مخصوص ویندوز
- ایجاد افکت های زیبا بر روی تصاویر

- دارای Filmstrip layout
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

َََAdmin بازدید : 222 یکشنبه 18 دی 1390 نظرات (0)

 

کاربرانی که به صورت معمول هم با اینترنت سروکار دارند معمولا حداقل یک پست الکترونیکی شخصی برای خود ساخته اند تا برای ارتباطات راحت تر از آن بهره بگیرند. سرویس جیمیل که چند سالی است ارائه شده توانسته در همین مدت هم جز محبوب ترین سرویس های پست الکترونیکی باشد ؛ چک کردن پست الکترونیکی کار فوق العاده ساده ای اما زمانی که پست الکترونیکی زیاد درگیر می شود و دائما ایمیل های جدید ارسال و دریافت می گردد کار کمی دشوار می شود و نمی توان در لحظه دریافت ایمیل را چک کرد. Gmail Notifier Pro یک نرم افزار فوق العاده ساده اما در عین حال بسیار کارآمد است که به واسطه آن کار می تواند با تعریف اکانت خود که در سرویس جیمیل ساخته است با فاصله های 1 دقیقه ای ایمیل خود را چک کند. به این ترتیب کمترین زمان لازم است تا کاربر متوجه شود که ایمیل جدیدی دریافت کرده است.
نکته بسیار حیاتی در مورد این ابزار سازگاری با دیگر امکاناتی است که گوگل ارائه می دهد ؛ Google News ، Google Calendar ، RSS ها ، و Google Reader از دیگر اکانت هایی هستند که می توان با تعریف آن ها در Gmail Notifier Pro اخبار و پیام های جدید را دریافت کرد. نکته مهم دیگر هم امکان تعریف چند اکانت همزمان است ؛ یعنی می توان برای مثال دو ایمیل متفاوت تعریف کرد که در صورت دریافت خبر جدید به صورت جداگانه نمایش داده خواهند شد. کار کردن با این ابزار بسیار ساده است ؛ پس از نصب و اضافه کردن اکانت زمانی که ایمیلی دریافت می شود در Taskbar منویی ظاهر می شود که بخشی از ایمیل و سرتیتر آن را نشان خواهد داد. تمامی تنظیمات از جمله تم ها ، زمان چک کردن برای ایمیل های جدید ، کانکشن ، زمان بندی عملکردها ، هماهنگی با مرورگرها و گزینه های دیگر با اختیار کاربر ویرایش و ذخیره می شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Gmail Notifier Pro :- چک کردن لحظه به لحظه ایمیل
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- نمایش ایمیل ها در پنجره ای کوچک کنار ساعت ویندوز
- هشدار دریافت ایمیل به همراه یک زنگ قابل تنظیم
- هماهنگی با دیگر سرویس های گوگل
- امکان تعریف چند اکانت به صورت مجزا از سرویس های مختلف
- امکان تنظیم پوسته نرم افزار
- قابلیت هماهنگی با مرورگر دلخواه
- تنظیم کانکشن نرم افزار
- حجم بسیار مناسب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

.جهت داونلود این نرم افزار  لطفا بر ادامه مطلب بروید

َََAdmin بازدید : 238 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

 

Internet Explorer بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

.جهت داونلود این نرم افزار  لطفا بر ادامه مطلب بروید

بی شک یکی از پر کاربرترین نرم افزارها برای مشاهده وب سایت ها است. طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% کاربران از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند. امروز نسخه ای از این نرم افزار در دسترس کاربران قرار می گیرد که بسیاری از مشکلات این نرم افزار محبوب برطرف شده و شما می توانید از نسخه آزمایشی آن استفاده نمایید تا نسخه نهایی عرضه شود. این نسخه مشکلاتی همچون ناسازگاری با وبسایت های تحت PHP در صورت باز کردن بیش از صفحات، پاک شدن کوکی ها در بعضی اوقات به صورت ناخودآگاه ، افزایش دقت در هماهنگی با دانلود منیجر ها، افزایش تجزیه تحلیل در اسکریپت های PHP و … را برطرف کرده است.
َََAdmin بازدید : 335 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

نوع قالب : اتو گالری ، فورد ، نمایشگاه ماشین

وضوح نمایش : 1024x768

حجم کلی قالب : متوسط
                                                                                              
مرورگرهای سازگار : +IE 6+ | FireFox 2

 

.جهت دریافت کد قالب  لطفا بر ادامه مطلب بروید

َََAdmin بازدید : 340 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

نوع قالب : عمومی ، سه بعدی ، پرنده

وضوح نمایش : 1024x768

حجم کلی قالب : متوسط
                                                                          
مرورگرهای سازگار : +IE 6+ | FireFox 2

 

 

.جهت دریافت کد قالب  لطفا بر ادامه مطلب بروید

َََAdmin بازدید : 602 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

 

iqmas26dzdbgzyxen6u.jpg

 

نسخه جدید آپدیت شد!!!
پس از ارائه ی این فروشگاه ساز قدرتمند و استقبال شما کاربران عزیز از این فروشگاه ساز، گروه پر توان آسان دانلود نیز با ارائه ی نسخه ی جدید این فروشگاه ساز توسط سایت رسمی اپن کارت فارسی نسخه ی جدید را آماده و در اختیار شما عزیزان قرار داده است.


OpenCart چیست؟
اپن کارت (OpenCart) یک سیستم فروشگاه ساز حرفه ای و متن باز (Open-Source) می باشد که براساس ویژگی های بسیار غنی و کاربردی و همچنین ظاهری بسیار جذاب و کاربرپسند طراحی شده که باعث می شود فروشنده بتواند یک فروشگاه اینترنتی کامل و منحصر به فرد را ایجاد نموده و از آن برای کار و تجارت خود در اینترنت استفاده نماید. علاوه بر این می توان به جرات اظهار نمود که این سیستم فروشگاه ساز امروزه یکی از پرطرفدار ترین سیستم های مورد استفاده در فروشگاه های آنلاین ایران و دنیا می باشد که به سبب داشتن ویژگی های خارق العاده ای همچون داشتن سئوی فوق العاده قدرتمند، ماژول ها و الگو های مختلف و کاربردی، چند زبانه بودن، پشتیبانی از انواع درگاه های پرداخت محلی و جهانی و هزاران ویژگی و قابلیت دیگر که در ادامه به توضیح برخی از آن ها پرداخته شده است، به این محبوبیت و شهرت دست یافته است. از طرفی با توجه به توسعه این سیستم در ایران امروزه اتصال به کلیه درگاه های پرداخت ایرانی نیز فرآهم شده است.

 قابلیت های کلیدی سیستم فروشگاه ساز اپن کارت OpenCart v1.5.1.3 :
- امکان چاپ فاکتورها و گزارشات فروش و ...
- امکان رتبه بندی محصولات و تعداد بازدید محصولات
- امکان دسته بندی محصولات به صورت نامحدود و همچنین ارائه ی نامحدود محصولات
- امکان اضافه نمودن بسیاری از موارد دلخواه با استفاده از افزونه ها
- توانایی تغییر اندازه ی خودکار تصاویر
- توانایی نمایش محصولات مرتبط با محصول مورد بازدید
- پشتیبانی کامل از درگاه پرداخت زرین پال و سازگاری کامل با آخرین نسخه
- چند زبانه و چند فروشگاهی بودن
- دارای سیستم بازاریابی
- دارای سیستم مدیریت تبلیغات
- دارای سیستم کوپن تخفیف و ابزار پشتیبان گیری و بازگردانی
- دارای رابط کاربری کاملا زیبا، جذاب، اداری و کاربردی
- دارای سئوی قدرتمند، تمپلیت های متنوع و ماژول های فراوان
- نصب بسیار آسان و همچنین پشتیبانی همیشگی و به روز رسانی رایگان
- و ...

 

َََAdmin بازدید : 244 جمعه 16 دی 1390 نظرات (0)

 

http://uploadtak.com/images/mdanvi8xjhwolu3uc9zq.jpg

یکی دیگر از بازی های جذاب در ژانر Hidden Object که به تازگی هم عرضه شده و به واسطه داستان راز آلودش ساعت های جذابی را برای شما کاربران فراهم می کند Curse at Twilight: Thief of Souls Collector's Edition نام گرفته است. این بازی که گرافیک بسیار مناسبی هم دارد با موزیک جالبش به جذابیت بازی کمک زیادی می کند. در این بازی خصوصیات دیگری هم گنجانده شده که از جمله آن ها می توان به جایزه برای هر مرحله ، آموزش های مختلف در طول انجام بازی و همچنین پس زمینه های با کیفیت اشاره کرد.
لوکیشن های مختلف در بازی تعبیه شده که هیچ گونه یکنواختی در اجرای بازی برای کاربر ایجاد نمی کند. داستان رازآلود هم که بسیاری از کاربران به آن علاقه دارند در این بازی به وضوح به چشم می آید. در هرمرحله کاربر باید به دنبال نشانه های جدید باشد تا بتواند در نهایت راز و رمز بازی را کشف نماید.

 

قابلیت های کلیدی بازی Curse at Twilight: Thief of Souls Collector's Edition:
- گرافیک بسیار مناسب بازی
- موزیک هماهنگ با داستان
- استفاده از لوکیشن های مختلف
- وجود مراحل مخفی برای گرفتن جوایز
- مناسب برای سنین مختلف
- داستان بسیار هیجان انگیز بازی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

َََAdmin بازدید : 244 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)


در لینک دمو تگهای رزبلاگ غیرفعال است لطفا پس از دانلود قالب , کدها را در ویرایشگر قالب خود قرار دهید تا متوجه کامل و بی نقص بودن قالب ها شوید

لینک دمو

َََAdmin بازدید : 281 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)

نوع قالب : عمومی / رمانتیک / دانلود / منظره

وضوح نمایش : 1024x768

حجم کلی قالب : متوسط
                                        
مرورگرهای سازگار : +IE 6+ | FireFox 2

.جهت دریافت کد قالب  لطفا بر ادامه مطلب بروید

َََAdmin بازدید : 212 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)





موضوع قالب : اينترنت/عمومي و.....

وضوح نمايش : 1024 در 768

سازگار با مرورگر هاي : Opera - Internet Explorer 6,7,8 - Firefox

حجم قالب : متوسط

طراح قالب : راشد احمد- تم دزاينر
براي مشاهده قالب،از تصوير زير استفاده كنيد :



براي دانلود،به ادامه مراجعه كنيد.
َََAdmin بازدید : 41983 پنجشنبه 15 دی 1390 نظرات (0)
6pp9zg53a79gmfsq7znh.jpg

 

با توجه به اهميت رجيستري در سيستم عامل ويندوز ،داشتن يك نرم افزار كه بتوان به وسيله آن مشكلات رجيستري را مرتفع كرد و آن را هميشه مرتب و سالم نگهداشت از ملزومات است. مثل ديگر برنامه هايي كه شما در سيستمتان به آنها نياز داريد داشتن يك چنين دستيار و برنامه اي نيز ضروري است. هميشه درصد بالايي از كندي ها و مشكلات ايجاد شده در سيستم به خاطر مشكلات و خطاهاي موجود در رجيستري مي باشد. پس اگر شما بتوانيد از يك پاك كننده رجيستري براي حذف اين خطاها استفاده و رجيستري خودتان را اسكن كنيد درصد بالايي از مشكلات سيستمتان رفع خواهد شد.Registry Wniner به عنوان يك پاك كننده عالي رجيستري است كه ما قصد داريم شما را با قابليتها و امكانات آن آشنا كنيم. اين برنامه با عملكرد فوق العاده خود باعث مي شود تا سرعت سيستم شما بهينه سازي شود ومشكلات موجود در رجيستري مرتفع گردد. اين برنامه قادر است تا بصورت چشمگير و قابل توجهي سرعت سيستم شما را افزايش دهد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Registry Winner v6.0.9.26 :
- دارای زبان شیرین فارسی
- انجام اسكن بر روي تمامي رجيستري و شناسائي و تعمير خطاها
- حفاظت از حريم خصوصي خودتان با حذف ردپاهاي فعاليتهاي اينترنتي
- امكان بالا بردن عملكرد سيستم با بازيابي فضاي هارد ديسك
- اسكن و حذف تمامي فايلهاي اضافي از روي هارد ديسك
- حذف فايلهاي تكه تكه شده و غير قابل ترميم و بازيابي
- امكان بهينه سازي سرعت شبكه
- امكان بهينه سازي ديسك،دسكتاپ و فايلها
- مجهز به سيستم هاي مختلف بهينه ساز همچونService Optimizerو Memory Optimizer
- امكان تهيه بكاپ از رجيستري و علاقه منديهاي مرورگر
- چك كردن تنظيمات كاربري اشتباه
- چك كردن تنظيمات نامعتبر سيستم
- چك كردن فونتهاي نامعتبر
- رفع خطاهاي اينترنت اكسپلورر
- اتمام DLL هاي به اشتراك گذاشته شده
- چك كردن فايلهايي كه اخيرا استفاده شده
- خدمات سيستم هاي مانيتورينگ
- قابليت زمانبندي براي اجراي عملياتهاي مختلف
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و ...

 

َََAdmin بازدید : 220 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)
h15v2ct7qj0neo0stjeo.jpg

تبدیل فرمت ها در بخش های مختلف نرم افزاری یکی از کارهایی است که گاهی باید انجام داد در غیر این صورت نمی توان به خواسته ها دست پیدا کرد ، تبدیل فرمت ها برای فایل های چند رسانه ای ، متنی و حتی عکس ها هم گاهی مورد نیاز است ؛ گاهی تصاویری هستند که در دستگاه های خاصی قابلیت نمایش ندارند و می بایست حتما به فرمتی تبدیل شوند که امکان اجرا در آن دستگاه را داشته باشند. نرم افزاری که بتواند همه فرمت های را پشتیبانی کند کمتر یافت می شود اما ابزاری با نام Graphics Converter PRO قابلیت پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های مربوط به تصاویر را دارد. این که گفته می شود تقریبا برای این است که فرمت هایی هم هستند که شاید این ابزارها اصلا آن ها را نشناخته باشند ولی جالب است که بدانیم این ابزار بیش از 500 فرمت مربوط به تصاویر را پشتیبانی می کند و فکر نمی کنم فرمت هایی که ما کاربران استفاده می کنیم در زمره این 500 فرمت نباشد. 50 فیلتر خاص به همراه 12 افکت در نرم افزار جای گرفته اند تا علاوه بر کار تبدیل کمی هم به کمک کاربران در زمینه ویرایش ساده بیایند. حجم بسیار مناسب نسبت به حجم امکانات به همراه استفاده بسیار آسان از نرم افزار هم از دیگر قابلیت هایی هستند که در Graphics Converter PRO به چشم می خورند. تبدیل فرمت های تصویری به EXE هم یکی دیگر از خصوصیات جالب این ابزار به حساب می آید یعنی برای مثال می توان PDF را که برای نمایش حتما به Adobe Reader یا نرم افزارهای این چنینی نیاز دارد را بدون هیچ گونه نرم افزار مجزایی اجرا کرد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Graphics Converter PRO 2009 v2.06 :
- پشتیبانی از 500 فرمت تصویری
- امکان تبدیل به فرمت EXE
- وجود افکت ها و فیلترهای مختلف در نرم افزار
- حجم مناسب نسبت به قابلیت ها
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- امکان تبدیل همزمان چندین فایل
- قابلیت صفحه صفحه کردن اسناد PDF
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

َََAdmin بازدید : 147 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)

 

 

z4nhitj52q429jbaly6.jpg

ClamAV


یکی آنتی ویروس رایگان است که قابلیت های مفیدی را ارائه می دهد. نرم افزار ساده که هرچند رایگان است اما امکانات مختلفی دارد که می تواند در بسیاری از موارد بسیار مفید واقع شود ؛ درست است که این گونه نرم افزارهای امنیتی شاید به اندازه نرم افزارهای گران قیمتی که امروزه یافت می شوند پیشرفته نباشند هم به همین اندازه رایگان بودن قابلیت هایی در اختیار کاربران قرار می دهند که تا حدود زیادی می توانند جلوی ورود ویروس ها و دیگر فایل های مخرب را می گیرند.
نرم افزار ClamAV نه تنها قادر است تا جدیدترین ویروس ها را شناسایی کند بلکه توانایی شناختن انواع Spyware ها را هم دارد که معمولا برای جاسوسی به سیستم کاربران قدم می گذارند. به روز رسانی خودکار به همراه بانک اطلاعاتی قدرتمند از جدیدترین فایل های مخرب از مهم ترین خصوصیات این ابزار را تشکیل می دهند. این ابزار که از حجم بسیار پائینی بهره می برد بسیار سبک و سریع بوده و قادر است تا به صورت زمان بندی شده کارها را انجام دهد ؛ سازگاری با مرورگر های مختلف و همچنین Outlook هم از امکانات جانبی ClamAV محسوب می شوند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار ClamAV v0.96.4 :
- حجم پائین و سرعت بالا در کارها
- به روز رسانی های سریع و مداوم
- شناسایی انواع ویروس ها و همچنین Spyware ها
- امکان زمان بندی عملکردها
- سازگاری با مرورگرهای مختلف
- سازگار با Microsoft Outlook
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

َََAdmin بازدید : 151 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)
1rjhy4b6wnfpfaait92o.jpg

 

این سیستم برای مدیریت یک لینک باکس پیشرفته که از قابلیت ها و امکانات زیادی برخور دار می باشد ساخته شده است. شما با دريافت مديريت لينك باكس ميتوانيد براي وب سايت و بلاگ خود كه از زبان پي اچ پي پشتيباني ميكند يك لينك باكس پيشرفته و با قابليتهاي بسيار زياد ايجاد كنيد. با اين برنامه شما ميتواند مديريت كاملي بر روي لينكهاي خود داشته باشيد و همچنين كاربران شما ميتوانند اقدام به ارسال لينك نمايند. توانایی دریافت کد به صورت جاوا اسکریپت توسط کاربر براي انتشار لينكدوني شما در وب سايتهاي ديگر، شما ميتوانيد در اين سيستم آماري دقيق از تعداد كليك شده بر روي هر لينك و خلاصه آمار سايت بازديدهاي امروز، ديروز، بازديد كل شما را نمايش مي دهد. شما ميتوانيد به سليقه خودتان قالب لينكدوني خود را به راحتي عوض كنيد. سرعت بالای صفحه ی مدیریت به گونه ای که با یک کلیک می توان لینک را حذف یا ویرایش نمود كه همگي با مدیریت فوق العاده آسان با گرافیک بسیار عالی ميتوانيد انجام دهيد.

قابلیت های كلیدی نرم افزار سیستم لینک باکس 1 ( نسخه نهایی):
- لینک های روزانه که خود به 2 بخش مجزا تقسیم می شوند
- لینک های ثابت که خود به 2 بخش مجزا تقسیم می شوند
- توانایی ارسال لینک توسط کاربر
- سیستم ارتباط با ما
- توانایی مدیریت جایگاه لینک ها
- توانایی قرار دهی کد جاوا اسکریپت یا کد اچ تی ام ال مانند کد آمار بازدید
- مدیریت فوق العاده آسان با گرافیک بسیار عالی
- قالب های متعدد و بسیار زیبا
- توانایی دریافت کد به صورت جاوا اسکریپت توسط کاربر
- سرعت بالای صفحه ی مدیریت به گونه ای که با یک کلیک می توان لینک را حذف یا ویرایش نمود
- راهنمای پویا که بسیار جالب و زیبا به کمک افراد مبتدی می پردازد
- توانایی ارتباط با طراح سیستم از طریق صفحه مدیریت
- تقسیم کد های قابل دریافت توسط کاربر به 3 اندازه ی مختلف
- تغییر بسیار آسان قالب
- سیستم ساده برای طراحی قالب
- خبر دهی به شما در صورت اضافه شدن امکانات جدید از طریق خود لینک باکس
- توانایی نصب بر روی تمامی هاست های مختلف از جمله Cpanel , Plesk , Helm و ...
- توانایی مشاهده خلاصه ی آمار سایت
- سیستم آمار بازدید سایت
- سیستم تبلیغات در دو اندازه ی متفاوت ( 60 * 468 و 60 * 120 )
- و ...

 

لینک باکس

تعداد صفحات : 3

درباره ما
بست اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های بست اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده کنید و جواب مسائل و مشکلات خود را در زمینه ی وبلاگ نویسی بیابید امید وارم از قالب های که در این وبلاگ قرار میدهیم خوشتون بیاد موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 197
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 278
  • بازدید ماه : 1,408
  • بازدید سال : 18,055
  • بازدید کلی : 284,755
  • Quick Downloads

     

    IMTOO Audio Encoder 

    WINRAR Portable 

     

    JET Audio  

     

    Yahoo Messenger 10  

     

    Internet Download Manager

             

    KM Player 

                                     

     Mozilla Fire Fox