loading...
بست اسکین

َََAdmin بازدید : 135 چهارشنبه 14 دی 1390 نظرات (0)
i92uqbjo5kqvh2v5lwy.jpg


در گذشته اي نه چندان دور براي در اختيار داشتن يك وب سايت بايد مشقت زيادي را تحمل ميكرديد، ولي امروزه با در اختيار داشتن برنامه هاي مديريت محتواي وب داشتن وب سايت تقريبا به هيچ تخصص ويژه اي نياز ندارد. يكي از بهترين نرم افزارهاي مديريت محتواي وب، مامبو است.
اگر شما علاقمند هستيد يك وب سايت داشته باشيد ولي از مسايل فني و پيچيده سر در نمي آوريد ، فقط به يك چيز نيازمند هستيد: مامبو !
با مامبو بدون دانستن HTML  يا  XML  يا  هر چيز ديگر، فقط متن خود را تايپ كنيد ، عكس را قرار دهيد و روي دكمه ذخيره كليك كنيد! حالا شما يك وب سايت داريد و ميتوانيد با رابط كاربري تحت وب مامبو آن را مديريت كنيد.
* قسمت مدیریت کاملا دو زبانه است . با تغییر زبان قالب هم متناسب با دایرکشن مربوطه تغییر میکند
* تاریخ های بخش کاربری و مدیریت با تغییر زبان ، تغییر میکنند یعنی با تغییر زبان به انگلیسی تاریخ ها میلادی و با تغییر به زبان فارسی تاریخ ها شمسی میشوند . این قابلیت برای سایتهای چند زبانه بسیار کاربرد دارد.  ( این قابلیت در مدیریت محتواهای مشابه وجود ندارد )

سیستم قدرتمند مدیریت محتوای سایت مامبو 4.6.5 فارسی:
- حل چند مشکل امنیتی که با روشن  بودن Register Global ممکن بود سایت ها را دچار آسیب کند
- حل مشکل Vote & SEF
- حل مشکل حالت نمایش ساده و پیشرفته قسمت مدیریت
- اضافه شدن قسمت های بیشتر برای ترجمه از قسمت مدیریت
- ارتقا پاپ آپ تاریخ در قسمت مدیریت
- حل مشکل Tooltip ها و افزایش عرض صفحه
و ...

 

َََAdmin بازدید : 134 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

http://files.vsprogramming.com/200000142-bd76dbe568/Kaspersky_Anti_Virus.jpg

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

 

َََAdmin بازدید : 152 سه شنبه 13 دی 1390 نظرات (0)

 

Kung Fu Panda Holiday Special
20mins | BRRip | AVC | 1280x720 | 25 fps | AAC 32Kbps | 174.74MB
Genre: Animation | Comedy | Short

به مناسبت آغاز سال نوی میلادی قصد داریم تا انیمینش جذابی به نام Kung Fu Panda Holiday Special را معرفی کنیم. انیمیشنی کوتاه و زیبا به مناسب کریسمس که در آن پاندای کونگ فو کار نقش اصلی را ایفا می کند و با دیگر استادان آغاز سال نو را جشن می گیرد. این کارتون حدودا 20 دقیقه ای که کیفیت بسیار مطلوبی هم دارد با توجه به حجم مناسبش گزینه ی خوبی برای سرگرم شدن شما کاربران عزیز آسان دانلود به شمار می رود. پیشنهاد می کنیم این قسمت از پاندای کونگ فو کار را دانلود کرده و به تماشای نسخه مخصوص سال نو میلادی بنشینید.

 

َََAdmin بازدید : 148 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (0)

 

http://img37.resimup.net/di/PXLD.jpg

اگر شما از آن دسته از كاربراني هستيد كه با افراد زيادي در تماسيد و يا مشتريان زيادي داريد كه با آنها در تماس هستيد برنامه MaxBulk Mailer به شما كمك مي كند تا به اندازه بسيار زيادي در وقت خود صرفه جوئي كنيد. براي جذب مشتريان و فروش محصولات و يا برقراري ارتباط با ديگران خدمات پست الكترونيك امروزه بالاترين كاربرد و اثر بخشي را دارد ضمن اينكه شما را در صرف هزينه و زمان كمك مي كند و شما با صرف كمترين هزينه و زمان به بهترين نتيجه و كيفيت در جذب مشتريان و فروش محصولات خود خواهيد رسيد. استفاده از پست الكترونيك بهترين راه براي رسيدن شما به هدفتان است زيرا هم كم هزينه است و هم سرعت بالائي دارد. شما از طريق پست الكترونيك مي توانيد محصول يا خدمات خودتان را به طور مستقيم به مشترياني كه علاقه مند به آنها هستند معرفي كنيد و اين در واقع براي كسب و كار شما شانس موفقيت را به ارمغان مي آورد. شركت Maxprog ابزار نهائي خود را با نام MaxBulk Mailer براي همه نيازهاي بازاريابي شما از طريق ايميل ارائه كرده است كه ما آن را به شما هديه مي كنيم. MaxBulk Mailer يك طراح حرفه اي ايميل است كه شما مي توانيد بدون حتي كسر يك پني هزينه و بصورت مستقيم از كامپوتر اطلاعات محصول يا خدمات خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد و هر گاه نياز به تغيير بود آن را تغيير دهيد و مجددا براي مشتريانتان ارسال كنيد. اين در واقع يك ابزار موفقيت از سوي شركت Maxprog كه به شما اجازه مي دهد براي افزايش سود خود ، تقويت خدمات به مشتريان و ارسال پيامها به بازارهاي جديد دست پيدا كنيد و موفقيت روزافزون خودتان را شاهد باشيد. MaxBulk Mailer يك نرم افزار ايميلر است كه به شما اجازه مي دهد تا اطلاعات سفارشي منتشر شده در مطبوعات ،ليست قيمت و يا هر متن و يا اسناد متني خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد.MaxBulk Mailer بسيار ساده و راحت و كار كردن با آن بسيار آسان است.MaxBulk Mailer به شما اجازه مي دهد تا ايجاد،مديريت و ارسال پيام ها بازاريابي خودتان را براي مشتريانتان كنترل كنيد. در حال حاضر پيام هاي تبليغاتي شما بصورت متن براي مشتريان پست الكترونيك مي شود. شما با اين برنامه مي توانيد متن،تصاوير گرافيكي،فونت و رنگهاي روشن را براي پيامهايتان استفاده كنيد و بروشورهاي حرفه اي را ايجاد و براي مشتريانتان ايميل كنيد.شما مي توانيد قالب تعريف كنيد و هر بار فقط متون را تغيير دهيد و در زمان خود جهت طراحي صرفه جوئي كنيد. همچنين اين برنامه از قابليت كشيدن و رها كردن نيز پشتيباني مي كند كه شما مي توانيد متون و ليست آدرسها را تنها با دراگ كردن به آن اضافه كنيد. قابليت پيش نمايش براي بررسي ظاهر سند قبل از ارسال نيز وجود دارد.پشتيباني از 36 نوع رمزنگاري بين المللي و ليست مديريت از راه دور در حمايت از ليست سياه نيز از ديگر قابليتهاي اين نرم افزار است.همچنين شما مي توانيد متون خود را شكل بندي كنيد. اگر به دنبال يك بازاريابي موفق و جديد مي باشيد بازاريابي از طريق ايميل بهترين راه است و برنامه MaxBulk Mailer بهترين بازارياب و دستيار شما در اين زمينه خواهد بود.ما به شما توصيه مي كنيم اين برنامه را حتما امتحان كنيد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار MaxBulk Mailer :
- امكان تعريف قالب جهت ارسال پيام ها و ايميل ها

- پشتيباني از قابليت كشيدن و رها كردن
- ابزارهای قدرتمند به منظور توجیه و rewrap متن
- قابلیت پیش نمایش برای بررسی ظاهر سند قبل از ارسال
- پشتیبانی کامل از شخصیت های بین المللی (36 رمزنگاریهای مختلف)
- لیست مدیریت از راه دور (MLM) و جهانی در حمایت از لیست سیاه
- پشتیبانی از پیوست (Base64 ، UUEncode ، BinHex ، AppleSingle و AppleDouble)
- برچسب سفارشی برای ادغام ایمیل
- برنامه زمانبندی پست الکترونیکی
- پشتيباني از مدل دادن به متن
- داراي 20 برچسب سفارشی برای پست الکترونیکی پیشرفته و ادغام
- توانایی فرایند برچسب در موضوع
- 13 برچسب تاریخ ، لانگ تاریخ ، تاریخ کوتاه ، تاریخ مختصر...
- ایجاد گیرندگان به طور مستقیم از Filemaker
- پشتیبانی کامل از Applescrip
- پشتیبانی کامل از پایگاه داده mySQL و postgreSQL
- پشتیبانی از ارتباط امن SSL
- امکان استفاده از چندین سرور در یک بار
- سی سی و پشتیبانی رونوشت پنهان
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و...

 

َََAdmin بازدید : 134 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (0)

 

در هنگام نصب نرم افزارهاي مختلف بر روي ويندوز خود فايلهاي مختلفي بر روي سيستم شما باقي مي ماند شايد شما از آن دسته از افرادي باشيد كه هر روز با آمدن نرم افزار يا بازي جديد آن را از اينترنت گرفته و بر روي سيستم خود نصب ميكنيد و در صورتي كه از آن نرم افزار يا بازي خوشتان آمد از آن استفاده ميكنيد. شايد بيشتر اين نرم افزارهايي كه شما نصب كرده ايد به درد استفاده مداوم شما نخورد و شما تصميم به حذف اين نرم افزار كنيد. اولين راهي كه به ذهن شما ميخورد اين است كه توسط نرم افزار نصب شده بر روي ويندوز خود كه همان Windows Add/Remove program معروف مایکروسافت ميباشد. اقدام به حذف آن نماييد. خوب اين نرم افزار حذف برنامه ها كمي قديمي شده است و از قدرت و كارايي بالايي براي حذف تمامي نرم افزارها ندارد و در هنگام مواجه شدن با برنامه هاي غير استاندارد و نا آشنا براي اين نرم افزار با مشكل حذف مواجه شده و برخي از فايلهاي ايجاد شده از اين نرم افزار به درستي حذف نمي گردد و اين كار باعث ميشود كه سيستم شما حجيم و كند شود. بهترين راهي كه به نظر ميرسد استفاده از برنامه هاي كمكي قدرتمند ساخته شده در اين زمينه ميباشد. نرم افزار قدرتمند Perfect Uninstaller يكي از بهترين نرم فزارها در اين زمينه ميباشد. تا نرم افزارهايي كه شما به آن احتياج نداريد را به صورت كامل حذف كند و هيچ اثري از آن بر روي رايانه شما باقي نماند. بر خلاف Uninstaller ويندوز كه نمي تواند فايلهاي زايدي كه توسط نرم افزار بر روي سيستم عامل شما ايجاد ميشود اين نرم افزار ميتواند فايلهاي ريجيستر ويندوز كه همان قلب ويندوز محسوب ميشود را پاك كرده و به سرعت سيستم شما كمك كند. محيط كاربر پسند و حجم به بسيار پايين اين نرم افزار يكي از خصوصيات بارز آن محسوب ميشود. قابليت حذف كامل نرم افزارهاي Adobe Photoshop CS3, Naomi Web Filter, Roxio Easy Media Creator, ESET NOD32, BitDefender Anti-virus, Zone Alarm, Microsoft Office, AVG, McAfee, Adobe, Internet Explorer 8,  Windows Desktop Search, Norton or Symantec  و... به صورت كامل و حرفه اي

قابلیت های کلیدی نرم افزار Perfect Uninstaller :
- استفاده بسیار آسان با محیط کاربر پسند 
- انجام عمل پاکسازی تنها با یک کلیک
- حجم پائین و سرعت بسیار بالا در انجام کارها
- قابلیت پاکسازی فایل های رجیستری به صورت كامل
- قابليت حذف كردن نرم افزاري مخفي در ويندوز
- جايگزين بسيار مناسب براي Add/Remove Program ويندوز

- افزایش کارآیی سیستم با پاکسازی دائمی فایل های موقت و اضافي
- قابليت نمايش جزييات كامل نرم افزارهاي نصب شده
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز ویستا
- و ...

َََAdmin بازدید : 123 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (0)

 

http://www.crazydowns.com/uploads/posts/2011-07/1311046341_internet-download-manager-v6.07-build-5-final.jpg

     internet downloadmanagerيكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.07 Build 16:
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت download بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا وwindows seven7
- و ...



 طريقه فعالسازي : قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع نماييد و سپس اقدام به نصب نرم افزار كنيد. لازم به ذكر است در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد. در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- پس از نصب کامل نرم افزار محتویات پوشه Patch را در محل نصب کپی کرده و پس از اجرا برروی Patch Server Check کلیک کنید. سپس نرم افزار را اجرا کرده و با سریال نامبر موجود در Patch و نام و ایمیل دلخواه نرم افزار را کرک کنید.

 

َََAdmin بازدید : 140 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (0)

http://rabbit44.org/uploads/posts/230/23044_.jpg

 

برای داونلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید

ساخت دی وی دی های اسلاید شو امروزه به امری بسیار عادی میان  کاربران تبدیل شده است. تعدد نرم افزارهایی که در این زمینه وجوددارند باعث شده تا هرکاربری به سادگی بتواند با چند کلیک ساده بهترین لوح های اسلاید شو را پدیدبیاورد. به طوری که در انواع پلیرها قابل نمایش باشد. از میان این ابزارها نرم افزار با نامPhoto DVD Maker می تواند با استفاده از قابلیت هایی که دارد زیباترین اسلایدشو های تصویری را طراحی کرده به صورتی که برروی انواع پلیرها قابل اجرا و نمایش باشد. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر ، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. قابلیت قراردادن منوهای فلش برای اسلاید شو، همراه با موزیک دلنشین، افکت های فوق العاده زیبا در حرکت نمایشی تصاویر، همه تنها با چند کلیک ساده برای ساخت زیباترین اسلایدشو ها امکان پذیر خواهد بود. کیفیت در ساخت اسلایدشو ها بسیار بالا بوده و نهایت کیفیت را در تصاویر به نمایش می گذارد. در رایت هم می توان هم از سی دی و هم از دی وی دی استفاده کرد، قابلیت رایت به صورتی که برروی انواع پلیرها هم قابل نمایش باشد در نرم افزار گنجانده شده است. محیط کاربرپسند نرم افزار همراه با استفاده بسیار آسان هم دو قابلیت مهم دیگر این ابزار به شمار می رود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Photo DVD Maker Pro :
- استفاده آسان به همراه محیط کاربری جذاب
- انجام کارها در سه مرحله
- قابلیت ساخت با بالاترین کیفیت ممکن
- ساخت دی وی دی یا سی دی با قابلیت اجرا برروی انواع پلیر
- پشتیبانی از انواع سیستم های مالتی مدیا قابل حمل
- استایل ها زیبا برای طراحی اسلایدشو ها
- افکت های فوق العاده برای اسلایدشو ها
- ساخت منوهایی زیبا برای دی وی دی ها
- سرعت بالا در کدکردن تصاویر و رایت آن ها برروی لوح فشرده
- پشتیبانی کامل از دو سیستم PAL و NTSC
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 

َََAdmin بازدید : 155 دوشنبه 12 دی 1390 نظرات (0)

 

http://www.upanh.tv/images/01010300918502255158.jpg

 

برای داونلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید


برای اجرای همه قطعات سخت افزاری نیاز است که درایور آن به صورت کامل نصب شود ؛ از زمان های قبل این مورد یکی از مشکل ساز ترین مواردی بوده که کاربران باید با آن دست و پنجه نرم می کرده اند چرا که گاهی سیستم عامل ها قابلیت هماهنگی با درایور مورد نظر را نداشته و می بایست نسخه ی جدید جایگزین می گردید اما امروزه ویندوز رایج 7 این توانایی را دارد که درایور اکثر قطعات سخت افزاری رایج را نصب کند اما بازهم قطعاتی هستند که باید درایور آن ها جداگانه نصب شود. گم شدن درایورها ، قدیمی شدن آن ها ، یافتن و نصب درایور مورد نظر از میان ده ها پوشه و مواردی از این دست هنوز جز مشکلاتی هستند که کاربران با آن سروکار دارند به همین دلیل ما در این مطلب قصد معرفی پکیجی از درایورها را داریم که به صورت خودکار قطعات سخت افزاری سیستم را شناسایی کرده و آخرین نسخه از درایورهای موجود را به صورت اتوماتیک نصب می کند. این مجموعه بسیار کامل که شامل اکثر قطعات سخت افزاری است آخرین به روزرسانی از انواع درایورها را در خود جای داده است. DriverPack Solution 2012 نام دارد و جدیدترین نسخه از آن به تازگی عرضه گردیده مهم ترین خصوصیتی که نسبت به دیگر رقبا دارد شناسایی و نصب اتوماتیک درایورهاست که در میان هزاران درایور پیدا کردن گزینه مورد نظیر را فوق العاده آسان می کند.
انواع لپ تاپ ها ، سیستم ها ، مادربوردها ، قطعات سخت افزاری و ... در این مجموعه قرار داده شده اند. سازگاری با دو پلتفرم x86 و x64 هم از دیگر قابلیت هایی است که در این مجموعه گنجانده شده است. البته با توجه به حجم نسبتا بالایی که این بسته دارد شاید برای همه کاربران این امکان وجود نداشته باشد که DriverPack Solution 2012 را دانلود کنند اما کاربرانی که دائم با حذف و نصب ویندوز و درایورها سازگار دارند با این مجموعه می توانند به راحتی به مقابله با انواع درایورها بروند.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار DriverPack Solution 2012 :
- دارا بودن هزاران درایور در بسته نرم افزار
- نصب اتوماتیک درایورها با توجه به سخت افزارهای نصب شده
- به روزرسانی درایورهای نصب شده از قبل به صورت اتوماتیک
- سازگار با دو پلتفورم 32 بیت و 64 بیت
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- تمیز بودن تمامی درایورها از انواع فایل های مخرب و چک شده با آنتی ویروس های معتبر
- سازگار با انواع برندهای تولید سخت افزاری
- شناسایی و سازگاری با انواع قطعات سخت افزاری
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

لینک باکس

تعداد صفحات : 12

درباره ما
بست اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های بست اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده کنید و جواب مسائل و مشکلات خود را در زمینه ی وبلاگ نویسی بیابید امید وارم از قالب های که در این وبلاگ قرار میدهیم خوشتون بیاد موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 398
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,586
  • بازدید ماه : 3,634
  • بازدید سال : 20,281
  • بازدید کلی : 286,981
  • Quick Downloads

     

    IMTOO Audio Encoder 

    WINRAR Portable 

     

    JET Audio  

     

    Yahoo Messenger 10  

     

    Internet Download Manager

             

    KM Player 

                                     

     Mozilla Fire Fox