loading...
بست اسکین
َََAdmin بازدید : 210 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)

اسکریپت فوق العاده جستجوی ایجکس با گوگل

این اسکریپت اسکریپتی فوق العاده در زمینه جستجو ی ایجکس در گوگل می باشده که از همه نظر قابل ویرایش است .امید وارم لذت ببرید .
بعضی ها مجبورند برای این اسکریپت تا چندین هزار تومان پیاده شوند .

%اسکریپت فوق العاده جستجوی ایجکس با گوگل


Google Live Search | AMIRJOON | 1.60MB

برای داونلود سکریپت به ادامه مطلب بروید


َََAdmin بازدید : 166 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)

http://vissoft6.org/uploads/posts/d10/d1076_.jpg


برای داونلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید


در این که بهترین فشرده ساز موجود winrar نام دارد شکی نیست. نرم افزاری که حاصل دسترنج لابراتورهای شرکت RAR می باشد. ابزاری بسیار کامل که از نرم افزار هایی است که بعد از هربار نصب ویندوز شاید 99 درصد کاربران اقدام به نصب آن می نمایند. این که چرا Winrar این همه در میان کاربران محبوب شده است دلایل عمده ای دارد. سرعت بسیار بالا در انجام کارها و پشتیبانی کامل از تقریبا تمامی فرمت ها از دلایلی است که باعث موفقیت این نرم افزار شده است. فرمت هایی که winrar مورد پشتیبانی قرار می دهد شامل : RAR و ZIP files,  7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Zو بسیاری دیگر. مطمئنا فرمت هایی که یک کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز انتظار دارد در Winrar پیدا خواهد نمود. اما قابلیت های دیگر این نرم افزار پسورد گذاری برروی فایل ها ، سادگی کار با نرم افزار ، پوسته های متعدد و بسیار زیبا ، پشتیبان گیری خودکار و ... همگی است و حالا پس از مدتی نسبتا طولانی نسخه نهایی این نرم افزار یعنی Winrar بالاخره از سوی لابراتوار ها منتشر گردید.

َََAdmin بازدید : 230 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)


http://images.snapfiles.com/screenfiles/desktopsnow.jpg


برای داونلود این نرم افزار به ادامه مطلب بروید



نرم افزار DesktopSnowOK ابزاری بسیار ساده و سبک اما جالب و زیبا برای تغییر در واسط گرافیک ویندوز است. نرم افزار ساده که برای این فصل که بارش برف و باران در آن طبیعی است می تواند جذابیتی دو چندان داشته باشد. این ابزار ساده که اصلا نیاز به نصب و تنظیمات خاص ندارد به سادگی اجرا شده و با کمترین میزان مصرف از پردازنده و حافظه رم دسکتاپ سیستم کاربران را با بارش دانه های برف زیباتر خواهد کرد و تا حدودی از این حالت ایستا در خواهد آورد. امکان تعویض دانه های برف با قطرات باران و یا دانه های درشت تر تگرگ ، امکان تعیین سرعت و تعداد دانه هایی که از بالای دسکتاپ به پائین هدایت می شوند و فعال و غیرفعال سازی به وسیله کیبود از جمله مواردی هستند که این ابزار ساده در خود جای داده است. DesktopSnowOK امکانات مناسبی را در اختیار شما کاربران قرار می دهد و با توجه به حجم بسیار مناسب می تواند انتخاب فوق العاده ای هم باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار DesktopSnowOK v1.77:
- حجم بسیار پائین نرم افزار
- کمترین میزان استفاده از رم و پردازنده سیستم
- امکان تنظیم سرعت و مدل بارش ها
- امکان فعال یا غیرفعال کردن با استفاده از کیبورد
- عدم نیاز به نصب نرم افزار
- استفاده از افکت های مختلف در بارش ها
- جذاب تر شدن استفاده از ویندوز با استفاده از این ابزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


َََAdmin بازدید : 123 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)


برای داونلود این بازی به ادامه مطلب بروید


بازی فوق العاده زیبا و بیاد ماندنی Super Mario برای گوشی با فرمت جاوا . این بازی فوق العاده که حتما تمامی شما بازی کردید به نام قارچ خوار معروف است و روند بازی به این صورت است که با خوردن قارچ بزرگ شده و میوانید دشمنان خود را نابود کنید . این بازی یک داستان ساده و روان ولی جذاب دارد آن هم آزاد کردن پرنسسی هست که توسط اژده ها تحت حفاظت است.

َََAdmin بازدید : 139 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)


برای داونلود این بازی به ادامه مطلب بروید



بازی بسیار زیبای Wars and Bingdoms با فرمت جاوا . این بازی که مثل بازی Warcraft میباشد میتواند جز بازی های جذاب جاوا قرار بگیرد . این بازی استراتژیک و میشه گفت تقلیدی از یا همان Warcraft است . میتوانید این بازی زیبارا از سایت بزرگ تک موب دریافت کنید . شایان بذکر است که این بازی با رزولوشن 240*400 است و بصورت فول تاچ کامل میباشد

َََAdmin بازدید : 131 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (0)




دانلود بازی فوق العاده ی Counter Strike با فرمت جاوا با گرافیک باور نکردنی . بازی کانتر یک سری از بازی های پر طرفدار است که با ساخت این بازی انقلابی در بازی های مولتی پلیر کرد و هنوز که هنوزه بازی کانتر 1.6 در دنیا قابل استفاده هست و مسابقاتی در این عرصه انجام میگیرید . امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید .
لینک باکس

تعداد صفحات : 12

درباره ما
بست اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های بست اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده کنید و جواب مسائل و مشکلات خود را در زمینه ی وبلاگ نویسی بیابید امید وارم از قالب های که در این وبلاگ قرار میدهیم خوشتون بیاد موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 393
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,581
  • بازدید ماه : 3,629
  • بازدید سال : 20,276
  • بازدید کلی : 286,976
  • Quick Downloads

     

    IMTOO Audio Encoder 

    WINRAR Portable 

     

    JET Audio  

     

    Yahoo Messenger 10  

     

    Internet Download Manager

             

    KM Player 

                                     

     Mozilla Fire Fox