loading...
بست اسکین
َََAdmin بازدید : 137 جمعه 02 دی 1390 نظرات (0)

http://s1.picofile.com/file/7210653010/bia22222.jpg

آنکه مست آمد و دستى به دل ما زد و رفت ، دراین خانه ندانم به چه سودا زد و رفت ،

خواست تنهایى ما را به رخ ما بکشد تنه اى بر در این خانه تنها زد و رفت*

*

*

*

دلم به بهانه همیشگی گریست بگذار بگرید و بداند هر آنچه خواست هیچوقت نیست

*

*

*

از گلچین امیدهایت چتری برایم بفرست که خیس دلتنگیت نباشم!

*

*

*

وقتی لشکر ثانیه ها از روی اجسادم میگذرند زمان لحظه ای برای تاسف نمی ایستد*

*

*

*

هنوز هم نمی دانم اینجا چه فصلی است‎ ‎!

که من کال مانده ام و به تو نمیرسم !!

*

*

*

دل کندن اگر آسان بود فرهاد کوه نمیکند! دل میکند**!

*

*

*

قاصدک!

شعرمرا از بر کن:

برو آن گوشه ی باغ ، سمت آن نرگس مست ، و بخوان در گوشش و بگو :

باورکن یک نفر یاد تورا دمی از دل نبرد**


*

*

*

حالم را پرسیدند گفتم رو به راهم نمیدانند رو به راهی که تو رفته ای …

*

*

*

یه معما!میدونی کی بیشترازهمه دوست داره? بالای صفحه نگاه کن اسمشو نوشتی

*

*

*

اگر از راهی که سیب ها می روند ما هم برویم می رسیم*

*

*

*

واست کارت شارژ خریدم ، زحمت خراشیدنش با خودت!

ااااااااااااااااااااااااا

*

*

*

عجیب است دریا ، همین که غرقش میشوی پس میزند تو را ، مثل تو !

*

*

*

چقدر دلم میخواهدن امه بنویسم ، تمبر و پاکت هم هست،

و یک عالمه حرف ، کاش کسی جایی منتظرم بود *

*

*

*

ازقول من به باران بی امان بگو دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

*

*

*

شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند تو نیست تقدیم به با معرفت ترین گل دنیا…

*

*

*

تورا آرزو نخواهم کرد ، هیچ وقت ! تورا لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی،با دل خود نه با آرزوی من

*

*

*

این تیر €———>
بخوره به قلب کسی که قدر گلی مثل تو رو ندونه*

*

*

*

|”"”"”"”"”"|_:!”"-*,
“@@”"”"”"@”"@”‘

ده تن محبت فداى زیربناى وجودت*!

*

*

*

نردبان دلم شکسته ، میشود برای من کمی دعا کنی؟

یا اگر خدا اجازه میدهد ، کمی به جای من خدا خدا کنی؟

راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته و شکسته است،

میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق با وفا”خدا”کنی؟

*

*

*

بت ها شکستنی بودند و باورها ماندگار…

چه ساده بود ابراهیم!

*

*

*

قلب من جایگاه رفیقی است که شقایق ها حسرت آن را می خورند*

*

*

*

برایت آرزو می کنم ; آرزوی کسی باشی که آرزویش را داری!

*

*

*

راننده اسکناس مچاله را از من گرفت و پرسید:یک نفرید؟

مکثی کردم و بی حوصله گفتم:بله اقا، خیلی وقته*

*

*

*

کاش دهخدا مى دانست دلتنگى … اشک … فاصله … بى وفایى …

تعریفش فقط دو حرف است

» تو «

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینک باکس

درباره ما
بست اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های بست اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده کنید و جواب مسائل و مشکلات خود را در زمینه ی وبلاگ نویسی بیابید امید وارم از قالب های که در این وبلاگ قرار میدهیم خوشتون بیاد موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 129
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,390
  • بازدید ماه : 3,438
  • بازدید سال : 20,085
  • بازدید کلی : 286,785
  • Quick Downloads

     

    IMTOO Audio Encoder 

    WINRAR Portable 

     

    JET Audio  

     

    Yahoo Messenger 10  

     

    Internet Download Manager

             

    KM Player 

                                     

     Mozilla Fire Fox