loading...
بست اسکین
َََAdmin بازدید : 138 جمعه 02 دی 1390 نظرات (0)

http://s2.picofile.com/file/7142848381/sad_love1.jpg

 

آسمان وقف نگاهت گل من / مانده ام چشم براهت گل من / هرکجا هستی و باشی گویم / که خدا پشت و پناهت گل من
************

دم به دم ساعت به ساعت یادتم ، گر خوشم یا ناخوشم در هر دو حالت به یادتم.
************

فکر کردی اس فرستادم کارم پیشت لنگه یا دستم زیره سنگه؟
نه گلم دلم واست تنگه!
************
اي صميمانه ترين آيت مهر! باصميمانه ترين ياد به يادت هستم.
************

اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من، دل من می داند و من دانم و دل داند و من.
************

اگه انگور سیاه بودی ازت شرابی میساختم که تا آخر عمر مست تو باشم.
************

دل و جان را به ره دوست فدا بايد كرد ، به هوای دل او ترک هوا بايد كرد ، يا نبايد زجهان لاف زد از دلبر عشق ، يا كه خود را به ره دوست فدا بايد كرد.
************
تو را به رخ تمام شقايق ها ميکشم و ميگويم ، تا گل من هست ، زندگي بايد کرد.....
************
خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پرکرد. رمز جدول چنین بود: با من بمان!
************

ای چشم تو از هرچه غزل گیراتر / لبخند تو از خنده ی گل زیباتر در برکه ی آرام تو حتی مهتاب / صد بار ز خورشید شده والاتر خوبان جهان آنچه تو داری دارند / در عشق تو از یک یکشان بالاتر .
************

تنها يک سقوط است که جاذبه زمين مسئول آن نيست: فرو افتادن در عشق
************

هان ای عقاب عشق از اوج قله های مه آلود دور دست پرواز کن به دشت غم انگیز عمر من آنجا ببر مرا که شرابم نمی برد
************

پایان عشق واقعی گریه نخواهد بود ، چون عشق واقعی پایانی نخواهد داشت
************

آنان که عشق را می فهمند عذاب میکشند و آنان که عشق را نمی فهمند عذاب میدهند.....!
************

سبدى هست در اندیشه من
كه پر از گل بدهم هدیه به تو،
غافل از آنكه تو خود ناب ترى،
يك جهان گل بخورد غبطه به تو

 

.

تو سراپا ادعایی عزیزم

انکار نکن!

عشقت را چشیدم طعم کشک میدهد !
.
.
.
برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه زیبایش می دانی آرزو می کنم . . .
.
.

اس ام اس عاشقانه اس ام اس های عاشقانه جدید

.
.
نه نیمه ی خالی لیوان را نگاه کن و نه به نیمه ی پُرش قانع باش

پس شیر آبی پیدا کن و لیوانت را لبریز از آب زلال عشق کن . . .
.
.
.
عمریست که با سادگی ام خو دارم / درویش صفت نغمه ی یا هو دارم

ای عشق بیا مشتری جانم باش / در سینه دلی به شرط چاقو دارم !

 

 

------------------------

کوتاه ترین کلمه دنیا I

شیرین ترین کلمه دنیا LOVE

عزیزترین شخص دنیا YOU !
.
.
.
سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد

عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد

گر چه خاکسترم و هم سفر باد ولی

جستجوی تو به بی خانه شدن می ارزد . . .
.
.

اس ام اس عاشقانه جملات عاشقانه

.
.
اگر یار مرا دیدى به خلوت / بگو اى بى وفاى بى مروت

غمم دادى و غمخوارم نکردى / سر و کارت به فرداى قیامت . . .
.
.
.
عصاره تمام مهربانى ها را میگیرم وازان فرشته ای میسازم همچون

“خودت”

 

---------------------

وقتی لبخند به دنبال جایی برای نشستن است ،

آرزو دارم در آن نزدیکی ها باشی . . .
.
.
.
سفر از فاصله ی دور حکایت دارد / خسته با رفتن احساس رفاقت دارد

چه صمیمانه به درگاه خدا گویم / که دلم از دوری دوست شکایت دارد . . .
.

.

اس ام اس عاشقانه اس ام اس عشق عاشق

.

.
ترک کردن ِ آدمها هم آدابی دارد !

اگر آداب ِ ماندن نمیدانید

لااقل

درست ترکشان کنید

تا تَرَک برندارند . . .
.
.
.
درد ، مرا انتخاب کرد

من ، تــــو را

تـــــو ، رفتن را

آسوده برو ! دلواپس نباش

من و درد و یـــــــادت تا ابـــــــد با هم هستیم . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
لینک باکس

درباره ما
بست اسکین یک سایتی خدماتی برای وبلاگ نویسان می باشد که سعی در ارائه ی خدمات مطلوب به وبلاگ نویسان را دارد, شما می توانید از قالب های بست اسکین استفاده نمایید و با عضویت در انجمن وبلاگ نویسان از مباحث آن استفاده کنید و جواب مسائل و مشکلات خود را در زمینه ی وبلاگ نویسی بیابید امید وارم از قالب های که در این وبلاگ قرار میدهیم خوشتون بیاد موفق باشید....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 164
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 375
  • بازدید ماه : 1,505
  • بازدید سال : 18,152
  • بازدید کلی : 284,852
  • Quick Downloads

     

    IMTOO Audio Encoder 

    WINRAR Portable 

     

    JET Audio  

     

    Yahoo Messenger 10  

     

    Internet Download Manager

             

    KM Player 

                                     

     Mozilla Fire Fox